Serdecznie witamy Państwa w Domu „Nad Rogalami”!
Jest nam niezmiernie miło gościć Państwa w naszym Domu Nad Rogalami. Mamy nadzieję, że pobyt u nas na długo pozostanie w ciepłych wspomnieniach.
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższym Regulaminem, który wyjaśnia zasady korzystania z naszego Domu, porządkuje wzajemne prawa, obowiązki i relacje i ma przede wszystkim zapewnić Państwu bezpieczny, bezstresowy i komfortowy pobyt i odpoczynek.
Regulamin „Nad Rogalami”
§ 1
Zasady ogólne
- Osoba, która zawarła umowę z firmą Małgorzata Węgierek „Nad Rogalami”, Rogale 29, 19-330 Stare Juchy (dalej jako „Nad Rogalami” lub „Dom”), krótkotrwałego najmu pokoju (dalej jako „Gość”) ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem oraz stosowania się do jego postanowień.
- Regulamin określa zasady przebywania oraz korzystania z Domu.
- Regulamin stanowi integralną część umowy wiążącej Gości i „Nad Rogalami”, a dokonanie rezerwacji lub korzystanie z obiektu jest tożsame z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
- Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 8:00-20:00.
- Doba pobytu w „Nad Rogalami” rozpoczyna się o godzinie 13.00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu. Życzenie przedłużenia doby, proszę zgłaszać dzień przed zakończeniem pobytu. Postaramy się w miarę możliwości spełnić to życzenie, w zależności od dostępności miejsc.
- „Nad Rogalami” serwowane są następujące posiłki: śniadanie o godzinie 9.00 oraz obiadokolacja o godzinie 17.00.
§ 2
Zasady pobytu gości
- Gość zobowiązany jest do:
a. używania obiektu w sposób zgodny z umową oraz jego przeznaczeniem,
b. utrzymywania nieruchomości oraz ruchomości we właściwym stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym,
c. dbania i chronienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem poszczególnych elementów budynków, pokoi, wyposażenia oraz otoczenia.
d. bezzwłocznego zgłaszania personelowi wszelkich uszkodzeń oraz awarii zauważonych w obiekcie,
e. zachowywania czystości zarówno w budynkach, jak i jego otoczeniu,
f. poszanowania mienia wszystkich osób przebywających w obiekcie.
g. zapewnienia, aby zasady określone w pkt a – f przestrzegane były także przez inne osoby, z którymi Gość przebywa w „Nad Rogalami”.
- Gościom i osobom, które z nimi przebywają w „Nad Rogalami” zabrania się:
a. wnoszenia i przechowywania na terenie obiektu materiałów wybuchowych, łatwopalnych, żrących, wydzielających odrażający zapach, butli gazowych i innych przedmiotów stwarzających zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi oraz mienia innych osób,
b. używania grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju; nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych,
c. podejmowania jakichkolwiek zachowań (działań i zaniechań) narażających zdrowie lub życie ludzi i zwierząt,
d. podejmowania jakichkolwiek działań, które mogą spowodować uszkodzenia lub zniszczenia nieruchomości, jej części składowych: budynków, składników infrastruktury i wyposażenia obiektu, w tym drzew i innych roślin,
e. palenia wyrobów tytoniowych, w tym – papierosów elektronicznych,
f. używania otwartego ognia, rozpalania ognisk bez wyraźnej zgody personelu „Nad Rogalami” w miejscu wskazanym przez personel oraz przy zachowaniu wszystkich niezbędnych środków ostrożności.
g. wyrzucania śmieci w miejsca, które nie są do tego przeznaczone,
h. poruszania się i przebywania w miejscach zarezerwowanych do wyłącznego użytkowania przez personel Domu,
i. przenoszenia, zabierania i dokonywania jakiejkolwiek ingerencji w składniki wyposażenia obiektu, a w szczególności takie jak: meble, obrazy, wazony, naczynia, inne elementy wystroju i dekoracji, lampy, kominki, urządzenia AGD i RTV, sprzęt elektroniczny, urządzenia sanitarne itd.
- Posiadamy własne zwierzęta (pies oraz 2 koty) i ponieważ dbamy o ich dobrostan – akceptujemy obecność zwierząt domowych naszych Gości tylko po wcześniejszym uzgodnieniu i podaniu rasy oraz wielkości pupila. Opłata za pobyt zwierzaka wynosi 30 zł za dobę. Opiekun zwierzęcia jest zobowiązany także do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Zwierzęta nie mogą przebywać same w pokojach bez opiekuna. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie „Nad Rogalami”. Gość zobowiązuje się naprawić wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzęta na terenie „Nad Rogalami”.
§ 3
Odpowiedzialność
- Z zastrzeżeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa „Nad Rogalami” nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za zapewnienie bezpieczeństwa Gościom ani osobom przebywającym na terenie obiektu na ich zaproszenie. W szczególności, „Nad Rogalami” nie zapewnia opieki ratownika wodnego, a goście i osoby, o których mowa w zdaniu poprzedzającym korzystają z dostępu do jeziora, w szczególności z kąpieli w jeziorze, na własną odpowiedzialność.
- Gość, zapraszając na teren obiektu osobę trzecią, przyjmuje na siebie odpowiedzialność za jej zachowania, w tym m.in. ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez taką osobę.
- „Nad Rogalami” nie zapewnia opieki małoletnim. Za zachowania dzieci, w tym ewentualnie wyrządzone przez nich szkody, odpowiedzialność ponoszą ich opiekunowie.
- „Nad Rogalami” nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na terenie obiektu pieniądze, kosztowności i inne przedmioty, chyba że zostały oddane personelowi „Nad Rogalami” celem złożenia ich do depozytu.
- „Nad Rogalami” zapewnia miejsca parkingowe niestrzeżone.
- „Nad Rogalami” nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz przedmiotów w nim pozostawionych.
- „Nad Rogalami” nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie i szkody wyrządzone przez Gościa, w stosunku do innych Gości, osób i podmiotów przebywających na terenie obiektu.
- Gość powinien zawiadomić właściciela lub personel o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- „Nad Rogalami” nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
- Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, w szczególności związane z brakiem zasilania lub wody.
§ 4
Rezerwacje i płatności
- Rezerwacja terminu pobytu w „Nad Rogalami” może zostać dokonana telefonicznie na numer telefonu: 601278639 lub pocztą elektroniczną na adres: dom@nadrogalami.pl
- Warunkiem dokonania skutecznej rezerwacji jest wpłata zaliczki odpowiadającej 50% wartości opłaty za pobyt i usługi dodatkowe na rachunek bankowy „Nad Rogalami” podane w wiadomości potwierdzającej rezerwację w terminie 24 godzin od jej otrzymania.
- Pozostała kwota opłaty za pobyt, pomniejszona o wartość wpłaconej zaliczki winna zostać uregulowana w momencie zameldowania w „Nad Rogalami”. Płatności można dokonać gotówkowo lub bezgotówkowo.
- W przypadku odwołania rezerwacji w terminie nie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, zaliczka wpłacona przez gościa ulega zwrotowi. W przypadku odwołania rezerwacji pobytu w terminie krótszym, „Nad Rogalami” pobiera opłatę w wysokości wpłaconej zaliczki.
§ 5
Inne
- Cisza nocna na terenie obiektu obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 8:00 dnia następnego.
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez gości na terenie „Nad Rogalami” mogą zostać odebrane osobiście lub odesłane przez adres wskazany przez gościa, na jego koszt.
- Pozostawione przedmioty będą przechowywane w „Nad Rogalami” przez okres 3 miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te będą wyrzucone.
- Zachowanie Gościa i osób korzystających z usług „Nad Rogalami” nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości i funkcjonowania obiektu. „Nad Rogalami” może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę, w szczególności osobie, która w ocenie personelu „Nad Rogalami” wykazuje zachowania agresywne, jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających lub w inny sposób narusza postanowienia Regulaminu, spokój czy zasady współżycia społecznego. Personel „Nad Rogalami” może usunąć taką osobę z terenu obiektu, a osoba ta nie zachowuje wówczas prawa do zwrotu czy rozliczenia opłaty za cały okres pobytu, jaki obejmuje jego/jej rezerwacja.